Reizigers > Forum
| |
Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 februari 2012 20:31.
- Pagina's:
- 1, 2, Laatste - Volgende >
Stage Bonaire Jan/feb 08 - juli 2008
Je kunt geen berichten en reacties op het forum plaatsen, omdat je eerst moet inloggen. Nog geen login? Meld je aan.
- Geplaatst op dinsdag 27 november 2007 01:13Ik vroeg me af of er nog meer mensen in deze periode stage gaan lopen op Bonaire! En waar?
groetjes,
Melissa
- Geplaatst op zondag 09 december 2007 05:59Ik ben er dan ook, althans tot en met 22 januari!
- Geplaatst op zondag 09 december 2007 16:51Ah wat jammer!
Ik kom pas op 29 januari aan! - Geplaatst op donderdag 13 december 2007 03:18Je hebt dan wel geluk, het carnaval barst iets later dan 29 januari los

- Geplaatst op woensdag 19 december 2007 17:15Hoi hoi,
Ik ga ook stage lopen op Bonaire, ik vertrek 20 januari en blijf daar tot 1 juli. Ik ga stage lopen op de scholen gemeenschap.
Groetjes,
Arianne - Geplaatst op woensdag 19 december 2007 22:03Fijn dat er meer mensen op stage gaan! ik was al bang dat ik helemaal alleen zou zijn! Heb je je woonruimte al geregeld arianne?
Jij mist het carnaval dan net arjan.... jammer hoor! - Geplaatst op donderdag 20 december 2007 19:23Hey hallo :D! ik loop stage van 4 februari tot 27 juni. Ik vlieg 31 januari vanaf Amsterdam. Idd heel fijn dat er meer gaan :D! en t is ook nog carnaval als wij dr zijn :d!
Liefs Lianne - Geplaatst op zaterdag 29 december 2007 12:31Heey ook ik ga stage lopen op bonaire
Kom 16 januari aan en verblijf er tot 1 juli!! Ik ga stage lopen voor Tourism Cooperation Bonaire! en als iemand nog tips heeft over woonruimte.. ben namelijk hard op zoek!!!!!
Groetjes Sanne - Geplaatst op dinsdag 08 januari 2008 20:09Hello!
Ik kom ook stage lopen op Bonaire! van 1 maart t/m 4 juli
Alleen nog geen woning...jullie al meer geluk?
Groetjes Stephanie - Geplaatst op dinsdag 08 januari 2008 20:25Geen probleem dat ik carnaval mis, kerst en oud en nieuw gevierd hier: geweldig feest en fantastisch vuurwerk!
- Geplaatst op vrijdag 11 januari 2008 09:57Hey !
Leuk Sanne! Jij vliegt al bijna! Goeie reis en we zien je daar wel:) laat anders even je mail achter bij m'n dagboek, kunnen we een keer wat gaan drinken oid.
@Stephanie, misschien dat arjan je in de goede richting kan wijzen met woningen?
groetjes! - Geplaatst op vrijdag 11 januari 2008 12:47Hi hoe hebben jullie je huisvesting geregeld, nog goede tips voor stagiaires, dus wel betaalbaar, hoor het graag,
groetjes Anneke - Geplaatst op vrijdag 11 januari 2008 21:55Hey,
wij zitten op dit moment in Zonnig Bonaire. Zelf werk ik als kitesurfleraar en mijn vriendin geefd paarden tours. Waar gaan jullie stage lopen? Appartementjes heb je hier al vanaf 800 gulden, 350 euro per maand.
Groeten,
Ralph en lisette - Geplaatst op vrijdag 18 januari 2008 01:52Ik ga stage lopen bij Bonaire oceanfrontvilla's die de particuliere villa's aan de zuid-westkust verhuurd. Dus er zijn paarden op bonaire(haha), ik was al bang dat er alleen ezels waren! Super!
Ralph en lisette, waar kun je het beste je padi halen/ aan watersporten doen?
Alvast bedankt!
groetjes!
Melissa - Geplaatst op zaterdag 19 januari 2008 13:25Hallo allemaal!
Ik zit nu net een weekje op Bonaire. Ik ga de kamer van Arjan overnemen, dus logeer nu nog even bij mijn baas. Aangezien dit 7km van Kralendijk is en ik geen auto heb, ken ik ook nog helemaal niemand hier. Dus Melanie, als je zin hebt (en de rest als ze er zijn), bel me ff als je iets wil gaan doen. 7881122
Groetjes Lenneke - Geplaatst op woensdag 23 januari 2008 11:26Hallo allemaal!
Nog een paar dagen en dan ben ik er ook! Vertrek komende zaterdag
Blijf van 26 januari tot 26 augustus!! Ik zal jullie vast wel tegen komen op Jibe, of bij Havana's!
Groetjes Wouter - Geplaatst op woensdag 23 januari 2008 11:49Hallo allemaal!
Nog een paar dagen en dan ben ik er ook! Vertrek komende zaterdag
Blijf van 26 januari tot 26 augustus!! Ik zal jullie vast wel tegen komen op Jibe, of bij Havana's!
Groetjes Wouter - Geplaatst op donderdag 24 januari 2008 00:36Hey lenneke!
hoe heb je het daar? ik kom de 29e aan!
groetjes!
Melissa - Geplaatst op zaterdag 16 februari 2008 16:41Heeft er iemand nog goede ttips om hier te eten op Bonaire? Ik ben er nu twee weekjes ofzo en tja Chinees en Creools beginnen een beetje bekend te worden :p
Groetjes,
Niels - Geplaatst op dinsdag 04 maart 2008 02:31Hoi!
Heeft er iemand meer info over het kopen van een fiets?
We hebben vandaag voor het eerst gelopen naar Kralendijk vanaf Caribbean Court, maar dat ga ik echt niet redden iedere dag naar stage!
Tot horens! - Geplaatst op zaterdag 08 maart 2008 18:36Heey heey,
Je kan kijken bij die grote chineese winkels ik heb mijn fiets daar splinternieuw gekocht voor iets van 750 nafjes - Geplaatst op zaterdag 08 maart 2008 18:49Heey, ik ga vanaf 1 mei stage lopen op bonaire ik weet niet precies tot wanneer ik ga blijven,ik vind het wel echt heel chill dus wie weet voor hoe lang.
Ik heb tijdens familie bezoek op bonaire gewon overal aangebeld en gevraagd of ze iets te huur hadden zo heb ik mijn studio gevonden. - Geplaatst op zondag 30 maart 2008 16:18Hey!
Ik ga vanaf 1 mei tot 11 juli naar Bonaire voor een klein afstudeervak; ga gegevens verzamelen bij STINAPA voor mn scriptie over milieueducatie. Bijna alles is geregeld, behalve het vervoer daar...moet nog aan een scooter of auto zien te komen als ik dan eindelijk mn rijbewijs heb..
Heb er heel veel zin in en het lijkt me leuk om alvast met andere mensen in contact te komen die er dan ook zijn om leuke dingen mee te gaan doen! In mn uppie is ook maar zo saai. Hoor het wel! - Geplaatst op maandag 31 maart 2008 17:02Hey anouk!
momenteel staat er bij vrienden van mij zowel een scooter als een auto te koop.
Ze vertrekken vandaag weer naar nederland. Zowel auto als scooter doen het goed. Mail me anders maar even als je meer info wilt : ms.verhoef@gmail.com
groetjes!
Melissa - Geplaatst op donderdag 15 mei 2008 21:10Hoi Allemaal !
Ik ga ook in bonaire stage lopen en ik ben er vanaf 27 mei tot 27 december !
Het lijkt me leuk om is met andere nederlanders daar in contact te komen, want alleen is ook maar alleen!!!
Mijn emailadres is: caroline_t88@hotmail.com
Lijkt me leuk om is met jullie te praten en jullie ervaringen aan te horen !!
Xxx Caroline
- Pagina's:
- 1, 2, Laatste - Volgende >

Is nu in: Boquete
Is nu in: Mui Ne